• Livrare & Retur

    Modalitatea de livrare:

    Produsele achizitionate de pe site-ul Downhillandmore.ro se vor livra exclusive prin firme de curierat sau direct de catre reprezentantii nostrii. Produsele comandate vor fi livrate in orice localitate de pe teritoriul Romaniei.

    La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt considerate nule.

    Termenul de livrare:

    S.C. Downhill & More S.R.L-D livreaza produsele aflate pe site-ul www.downhillandmore.ro direct din depozitul din Romania sau din depozitul din Koln Germania sau in functie de produs direct din fabrica producatorului.
    Termenul de livrare pentru produsele comercializate direct din depozitul Koln Germania este de 8-10 zile lucratoare. In momentul plasarii comenzii se va comunica termenul de livrare, daca acesta este mai mare de 8-10 zile lucratoare.

    Termenul de livrare pentru produsele comercializate direct din depozitul local este de 48 ore de la data plasarii comenzii.

    Termenul de livrare pentru produsele comandate direct de la fabrica producatorului va varia in functie de programariile de productie ale acestuia. In momentul plasarii comenzii se va comunica in maxim 48 ore termenul de productie si termenul de livrare.

    In oricare dintre cele trei situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

    Costul livrarii:

    Costul livrarii este calculat automat in functie de greutatea produselor, de modalitatea de plata si de eventualele promotii care se refera la transport.

    Costul calculat automat se refera la livrarea in localitatile in care exista un punct de lucru Fan Courier. Pentru localitatile in care nu exista un punct de lucru Fan Courier se va adauga un cost suplimentar de 1 ron pentru fiecare km suplimentar. Costul final va fi comunicat de catre un reprezentant de vanzari Downhillandmore.ro

    Situatii speciale:

    Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de participarea Downhillandmore.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere, sarbatori si/sau zile liber legale. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

    Returnarea produselor:


    Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G.  34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, exceptie facand produsele cu norme speciale de igiena. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Downhill & More S.R.L-D va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse murdare, ambalaj deteriorat etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

    Returnarea produselor cu defecte:

    In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a defectiunilor prezentate de produse.

    Alte mentiuni legate de returnarea produselor:

    Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor modificate.

    La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

    Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.